هوا فضاییها
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 139

انصارالله از طرفداران خود خواسته تا بعدازظهر سه شنبه در صنعاء با برپایی تجمع، پروژه استعمار و محاصره یمن را محکوم کنند. اما حزب الموتمر با صدور بخشنامه ای از همه اعضای خود خواسته به درخواستهای برپایی تجمعات پاسخ ندهند. (لینک خبر)

مذاکرات مسقط با حضور انصارالله، نماینده صالح و نماینده سازمان ملل همچنان ادامه دارد. هادی با مشاورانش در ریاض جلسه فوری داشته و گفته هرگونه توافق خارج از چارچوب قطعنامه 2216 را نخواهد پذیرفت.

پس از عدن، لحج و الضالع، چهارمین استان یمن یعنی استان أبین دیشب کاملا سقوط کرد. دامنه درگیری ها به استان البیضاء رسیده است. یک پادگان ارتش در مکیراس سقوط کرده و شهر البیضاء مرکز استان صحنه درگیری میان طرفین است.

دیروز شش مدیریت و امروز چهار مدیریت دیگر از 20 مدیریت استان إب از کنترل انصارالله خارج شده است. نیروهای وابسته به هادی در حال نزدیک شدن به شهر إب مرکز استان هستند.

 درگیری ها در أرحب شمال صنعاء گسترش پیدا کرده است. وضعیت در استانهای شبوة، تعز، مأرب، ذمار و الحدیدة بحرانی است. خبرگزاری سپوتنیک گزارش داد ارتش هادی وارد استان شبوة شده و برخی مناطق را تحت سیطره خود درآورده است. (لینک گزارش)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
CATEGORIES
TAGS
LINKS
زاهد
من و تو ظهور فرج را محقق خواهیم کرد(کوی ابوذر غفاری)
وبلاگ عطر خوبی ها
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هوافضاییهااو آدرسhava-fazaiiha.lxb.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






.